Information om leveranser i virustider

Nuvarande status: Vi fortsätter leverera

Vi vill försäkra dig om att du kan fortsätta känna dig trygg med ditt köp hos Nordic Nest. Här ger vi svar på dina frågor om leveranser vid rådande virustider och uppdaterar kontinuerligt om något förändras:

Du som kund är viktig för oss

På Nordic Nest följer vi noggrant myndigheternas rekommendationer för att på bästa sätt ta hand om dig som kund och förstås även vår personal. Även om det är en tuff tid just nu för alla, så har vi glädjen att ha en stor aktiv personalstyrka på plats som mår bra och som gör det möjligt att fortsätta vår verksamhet med full drift idag. Det viktigaste för oss är alltid att du som kund känner dig nöjd och trygg med ditt köp hos oss.

Om du har några andra frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice:

Ytterligare information om viruset hittas på Folkhälsomyndighetens hemsida här.

Ta hand om varandra,

Nordic Nest

Vi har i dagsläget inga driftstörningar och kommer kunna skicka din order som vanligt. På grund av rådande omständigheter i landet och vår omvärld i samband med Corona-viruset dock, kan 1 – 2 dagars förseningar förekomma hos våra speditörer. Skulle din order bli försenad kommer vi att höra av oss till dig direkt.

Skulle omständigheterna ändras kommer vi kontakta dig som lagt en beställning. Vi uppdaterar då även informationen här och på övriga delar av vår hemsida. I dagsläget ser vi dock som nämnt inga tecken på störningar som skulle kunna skapa förseningar av leveransen till dig.

  • Budbee:  För de områden i Sverige där Budbee finns tillgängligt som fraktalternativ, erbjuder vi tills vidare Budbee-hemleverans till samma pris som vår vanliga standardfrakt, alltså utan extra kostnad.

  • DHL: Vi rekommenderar att du laddar ner appen ”Mina Paket” från Unifaun. Där kan du smidigt legitimera dig via mobilt BankID. Efter du har legitimerat försändelsen via appen kan du hämta ut paketet själv, eller skicka QR koden till någon annan i din närhet som kan hämta ut paketet åt dig. Du hittar appen ”Mina Paket” här.

  • Posten: Vi rekommenderar att du laddar ner appen "Postnord". Där kan du smidigt spåra ditt paket och legitimera dig via mobilt BankID. Efter du har legitimerat försändelsen via appen kan du hämta ut paketet själv, eller skicka QR koden till någon annan i din närhet som kan hämta ut paketet åt dig. Du hittar appen "Postnord" här.

På grund av reducerad verksamhet i tillverkningen i vissa länder i samband med Corona-viruset, kan vi i dagsläget inte bekräfta ett exakt leveransdatum för vissa produkter i vårt sortiment. Denna information står tydligt på respektive produktsida för de produkter det berör.

 

Det är fortfarande möjligt att köpa produkterna. Så fort vi har ett bekräftat leveransdatum kommer vi kontakta dig via mejl med relevant information.

Varukorg

Stäng