FRI FRAKT ÖVER 469 KR

365 DAGAR ÖPPET KÖP

50 KR RABATT VID NYHETSBREVSANMÄLAN

Produkter
Annat
Kontakt & öppettiderSök ditt paketLeveransinformationReturer & reklamationerRegistrera retur & reklamationKöp- & leveransvillkorSäkerhetspolicyCookiesFAQ - Vanliga frågorLeveranser i virustider

Information om leveranser i virustider

Nuvarande status: Vi fortsätter leverera ♥


Vi vill försäkra dig om att du kan fortsätta känna dig trygg med ditt köp hos Nordic Nest. Här ger vi svar på dina frågor om leveranser vid rådande virustider och uppdaterar kontinuerligt om något förändras:


Du som kund är viktig för oss

På Nordic Nest följer vi noggrant myndigheternas rekommendationer för att på bästa sätt ta hand om dig som kund och förstås även vår personal. Även om det är en tuff tid just nu för alla, så har vi glädjen att ha en stor aktiv personalstyrka på plats som mår bra och som gör det möjligt att fortsätta vår verksamhet med full drift idag. Det viktigaste för oss är alltid att du som kund känner dig nöjd och trygg med ditt köp hos oss.


Påverkas min beställning av läget som uppstått på grund av restriktioner som länder infört för att begränsa smittspridningen av Corona-viruset?

Vi har i dagsläget inga driftstörningar och kommer kunna skicka din order som vanligt. På grund av rådande omständigheter i landet och vår omvärld i samband med Corona-viruset dock, kan 1 – 2 dagars förseningar förekomma hos våra speditörer. Skulle din order bli försenad kommer vi att höra av oss till dig direkt.

Vad händer om läget förändras?

Skulle omständigheterna ändras kommer vi kontakta dig som lagt en beställning. Vi uppdaterar då även informationen här och på övriga delar av vår hemsida. I dagsläget ser vi dock som nämnt inga tecken på störningar som skulle kunna skapa förseningar av leveransen till dig.


Vad är viktigt att veta när jag ska välja fraktalternativ?

  • Budbee:  För de områden i Sverige där Budbee finns tillgängligt som fraktalternativ, erbjuder vi tills vidare Budbee-hemleverans till samma pris som vår vanliga standardfrakt, alltså utan extra kostnad. <br>
  • DHL: Vi rekommenderar att du laddar ner appen ”Mina Paket” från Unifaun. Där kan du smidigt legitimera dig via mobilt BankID. Efter du har legitimerat försändelsen via appen kan du hämta ut paketet själv, eller skicka QR koden till någon annan i din närhet som kan hämta ut paketet åt dig. Du hittar appen ”Mina Paket” här.
  • Posten: Vi rekommenderar att du laddar ner appen "Postnord". Där kan du smidigt spåra ditt paket och legitimera dig via mobilt BankID. Efter du har legitimerat försändelsen via appen kan du hämta ut paketet själv, eller skicka QR koden till någon annan i din närhet som kan hämta ut paketet åt dig. Du hittar appen "Postnord" här.

Om du har några andra frågor är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice: Tel: 0480 - 44 99 20 Mejl: info@nordicnest.se Ytterligare information om viruset hittas på Folkhälsomyndighetens hemsida här. Ta hand om varandra, Nordic Nest

Nordic Nest använder cookies för att ge dig en bättre och säkrare kundupplevelse, personalisera innehåll och annonser och för att analysera trafiken på webbsidan. Vi kan också komma att dela information om din användning av sidan med våra partners inom sociala medier, marknadsföring och analys. Du bekräftar att du har tagit del av vår cookiepolicy och samtycker till vår användning av cookies genom att klicka på "Godkänn & stäng".

Läs mer