Reklamationer & felleveranser

Om du vid mottagandet av ditt paket upptäcker att försändelsen är synligt transportskadad ska detta reklameras omgående till paketombudet. Detta gäller både vid hemleverans och när du själv hämtar paketet hos ett ombud.  

Om du har fått fel vara, om varan är skadad eller om det är något annat fel på varan, ber vi dig klicka här för att skapa ett reklamationsärende. Här kan du skicka in bild på varan samt fylla i reklamationsorsak. När din reklamation är registrerad, kommer vi att återkoppla till dig inom den närmaste veckan eller så snart som möjligt för att hjälpa dig vidare med ditt ärende.   

Om du har valt faktura som betalsätt, observera att den ska betalas även om varan reklameras. Eventuell reglering av fakturan sker när ärendet har hanterats. Om du har fått en faktura och vill reklamera hela eller delar av ordern utan att först betala ber dig vänligen att kontakta Klarna för att frysa din faktura, detta kan du göra antingen via 08 120 120 10, eller direkt i appen. Uppge ditt ordernummer och ange att det handlar om en reklamation. Detta för att undvika påminnelseavgifter och att den inte går vidare i kravkedjan.

. 

Varukorg

Stäng